czwartek, 29 czerwca 2017

Peeling do twarzy z drobinkami orzecha - SORAYA


Hej Kochane,
w dzisiejszym poście przedstawię Wam mój ulubiony peeling do twarzy, który stosuję już od roku!
Przez przypadek z polecenia koleżanki wpadł w moje ręce i bardzo się z tego cieszę, ponieważ jest najlepszy!
Nie stosowałam jeszcze tak dobrego peelingu. Mam cerę z tendencją do przetłuszczania, więc jeśli i Ty borykasz się z tym problemem - to bardzo Ci go polecam!

Mowa tutaj o peelingu CLINIC CLEAN z SORAYA - Peeling podwójnie złuszczający, skóra sucha i normalna.
Dziwne prawda? Ponieważ peeling jest przeznaczony do skóry suchej, a idealnie sprawdza się na mojej tłustej cerze.
Peeling dzięki łupinkom orzecha mikrosfery złuszczającej doskonale radzi sobie z usuwaniem martwego naskórka, pozostawiając twarz matową i perfekcyjnie oczyszczoną.




Od producenta:
Podstawą pięknej skóry jest odpowiednia pielęgnacja, która zaczyna się od właściwego oczyszczenia. Aby ten rytuał był maksymalnie skuteczny, a jednocześnie wygodny i przyjemny, SORAYA stworzyła 3-stopniowy system oczyszczania:
1. Aktywny demakijaż
2. Aktywne oczyszczenie 
3. Aktywacja pielęgnacji

Podwójnie złuszczający peeling gruboziarnisty skutecznie usuwa martwe komórki naskórka, oczyszcza cerę, zapewnia jej aksamitną gładkość i świeży promienny wygląd. Rezultatem regularnego stosowania jest idealnie gładka, miękka skóra o jednolitym kolorycie.



Podwójny system złuszczający: 
  • Rozdrobnione łupinki orzecha - naturalny eksfoliator o dużej sile złuszczenia, doskonale oczyszcza cerę i odblokowuje pory. 
  • Mikrosfery złuszczające - eksfoliator o średniej sile złuszczania, znakomicie wygładza naskórek.
Peeling należy stosować tylko 1-2 w tygodniu. Masując okrężnymi ruchami 3 minuty.


Moim zdaniem, jest to niezastąpiony peeling, który działa idealnie na mojej skórze! Wypróbuj i Ty! Może i Tobie pomoże tak jak i mnie?
A Wy jakie peelingi stosujecie? Podajcie w komentarzach, bo jestem ciekawa - chętnie przetestuję coś nowego :)



Pozdrawiam,
PODKOWAA

JEŚLI SPODOBAŁ CI SIĘ POST - ZAPRASZAM DO OBSERWACJI BLOGA!

2 komentarze: