piątek, 1 września 2017

Mediqskin Plus - Żel punktowy do cery trądzikowej


Cześć!

Wiele osób w okresie nastoletnim i czasami w okresie późniejszym miewa problemy z cerą. Głównym problem z jakim borykają się te osoby, jest tendencja do wyprysków. Cera trądzikowa nie jest niczym przyjemnym i nikt nie prosi się o to, aby na jego twarzy pojawiły się jakieś niedoskonałości. W dzisiejszych czasach mamy wiele kosmetyków, które mogą zapobiec pojawianiu się kolejnych krostek. Niechciani przyjaciele zostają wyeliminowani, a człowiek cieszy się z gładkiej cery.
Uważam, że jeśli na na naszej twarzy zauważymy pierwsze oznaki pojawiającego się trądziku, powinniśmy od razu interweniować i zapobiec większemu rozprzestrzenianiu! Czasami jednak nie jest to możliwe, bo ktoś jest bardziej wrażliwy, jego cera jest podatniejsza na niedoskonałości. Nie każdy kosmetyk jest w stanie pomóc w takim stopniu, aby zwalczyć cały trądzik, ale czy nie warto pomóc sobie i choć w lekkim stopniu zniwelować te wypryski? Z pomocą przychodzi nam lek - Mediqskin Plus, Żel punktowy do cery trądzikowej. Jest to nowość na rynku, którą miałam okazję przetestować.
Jeśli chodzi o moją cerę, to nie mam aż tak wielkiego problemu z nią. Wiadomo jak to u każdej kobiety czasami pojawiają się niechciani przyjaciele w tych trudnych dla nas dniach. Jednak latem zazwyczaj moja cera jest w gorszym stanie. Kumulują się wszystkie czynniki zewnętrzne, które działają niekorzystnie na skórę. Przez wysoką temperaturę twarz się poci, wystarczy chwilowe dotknięcie skóry nieumytą ręką i już bakterie przedostają się na twarz. Wyjazdy nad jeziora i kąpiel w jeziornej wodzie również ma wpływ na stan naszej cery, dlatego jak już wspomniałam moja skóra twarzy latem jest w gorszym stanie i częściej pojawiają się na niej wypryski.
Strefą w której wyskakuje ich najwięcej jest broda i czoło. Ucieszyłam się więc, że będę mogła przetestować ten lek, bo wtedy miała sporo krostek na twarzy. 



Co zapewnia producent i jakich efektów możemy się spodziewać:

MEDIQSKIN PLUS to specjalistyczny wyrób medyczny stosowany w profilaktyce powikłań trądzikowych wywołanych czynnikami zewnętrznymi. Żel tworzy niezatykającą porów niewidoczną warstwę, która izoluje i chroni skórę przed czynnikami zewnętrznymi, mogącymi mieć wpływ na nasilenie objawów trądzikowych.

Sposób użycia:

Produkt stosować najlepiej wieczorem, nakładając go równomiernie na powierzchnię skóry poddawanej leczeniu. Następnie rano zmyć produkt podczas codziennej toalety. Przed użyciem wstrzącnąć.

30ml produkt, który może Ci pomóc walkę z trądzikiem :)

Moja opinia:
Bardzo fajny produkt, choć mam kilka zastrzeżeń. Największą wadą jest to, że żel jest bardzo gorzki. Jeśli macie opryszczki blisko ust, to uważajcie bo łatwo może żel dostać się do buzi. Nieprzyjemny, gorzki smak. Drugim małym minusikiem jest to, że zazwyczaj po zastosowaniu żelu swędzi mnie bardzo miejsce które posmarowałam, ale jest to chwilowe.
Z krostkami poradził sobie dobrze. Nie mówię, że jest to rewelacja, ale przy codziennym, systematycznym stosowaniu niweluje niedoskonałości. Zamiast wystających krostek, pojawiają się tylko plamki i po pewnym czasie znikają. Mogę śmiało polecić osobom borykającym się z trądzikiem.



A Wy testowaliście mediqskin plus? Słyszeliście wcześniej o tej marce? Piszcie w komentarzach :)

Pozdrawiam,
PODKOWAA.

5 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę ten produkt. U mnie też czasami wyskakują jakieś niedoskonałości, może on by sobie z nimi szybciej poradził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam, u mnie na krostki działa teraz żel aloesowy - zresztą jak na wszystko.. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. w jakiej cenie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o nim, ale mógłby się przydać :)

    OdpowiedzUsuń